
Radiate optimism, positivity and energy.
Be loyal to your customers (& they will be loyal to you).
Never forget to ask what you can do for your customer.
While many companies intend to be customer-oriented, only a few succeed in truly satisfying the customer. The key to success is building a customer centric culture: a culture where management and staff know how to make customers feel valued.
Within these organisations, everyone is fully aware of their responsibilities to customers. As a result of this awareness, these businesses work hard at optimising their customer-centricity. To polish their ‘rough diamond’ into a beautiful, shiny jewel. In more than 100 tips, A Diamond in the Rough shows you how to build a customer-focused company culture.
| Taal | Engels |
| Bindwijze | Hardcover |
| Oorspronkelijke releasedatum | 03-10-2023 |
| Aantal pagina’s | 276 |
| Hoofdauteur | Steven Van Belleghem |
| Hoofd uitgeverij | Terra - Lannoo, Uitgeverij |
| Druk | - |
| Gewicht | 539 g |
| Product breedte | 178 mm |
| Product hoogte | 18 mm |
| Product lengte | 242 mm |
| EAN | 9789401495462 |
| NUR | 800 - Bedrijfskunde algemeen |
Er zijn nog geen reviews voor dit boek. Schrijf jij de eerste?
Amy & Eva is een online winkel voor consumenten en bedrijven met een bijzondere missie: goed doen met boeken. Tot 12% van elke aankoop doneren we aan een maatschappelijk doel dat jij kiest.
