
We are now entering the third phase of digitalization: the phase of far-reaching automation and artificial intelligence. This shift will radically change the relationship between companies and their customers. If companies want to remain customer-oriented, they will need to devise a new kind of customer strategy.
This book will guide you through the new phase of digitalization and help you to develop the mindset you need to keep your company ahead of the game in The Day After Tomorrow. Only then will you be able to successfully combine the most brilliant digital innovations with the most unique human skills.
| Taal | Engels |
| Bindwijze | Ebook |
| Oorspronkelijke releasedatum | 21-11-2017 |
| Aantal pagina’s | |
| Hoofdauteur | Steven Van Belleghem |
| Hoofd uitgeverij | Terra - Lannoo, Uitgeverij |
| Druk | - |
| Gewicht | 562.74 g |
| Product breedte | 160 mm |
| Product hoogte | 22 mm |
| Product lengte | 288 mm |
| EAN | 9789401445467 |
| NUR | 802 - Marketing |
Er zijn nog geen reviews voor dit boek. Schrijf jij de eerste?
Amy & Eva is een online winkel voor consumenten en bedrijven met een bijzondere missie: goed doen met boeken. Tot 12% van elke aankoop doneren we aan een maatschappelijk doel dat jij kiest.
