
Straal optimisme, positiviteit en energie uit.
Wees loyaal aan je klanten (en zij zullen loyaal zijn aan jou).
Vergeet nooit te vragen wat je voor je klant kunt betekenen.
Hoewel veel bedrijven klantgericht willen zijn, slagen slechts weinigen erin de klant echt tevreden te stellen. De sleutel tot succes is het uitbouwen van een klantgerichte cultuur: een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisatie zich op elk moment bewust zijn van hun rol tegenover de klant.
Binnen klantgerichte organisaties is iedereen zich terdege bewust van zijn verantwoordelijkheden. Als gevolg van dit bewustzijn werken deze bedrijven hard aan het nog verder optimaliseren van hun klantgerichtheid. Om zo hun ‘ruwe diamant’ te polijsten tot een prachtig glanzend juweel. De ruwe diamant laat je in meer dan 100 tips zien hoe je een klantgerichte bedrijfscultuur opbouwt.
| Taal | Nederlands |
| Bindwijze | Ebook |
| Oorspronkelijke releasedatum | 29-09-2023 |
| Aantal pagina’s | |
| Hoofdauteur | Steven Van Belleghem |
| Hoofd uitgeverij | Terra - Lannoo, Uitgeverij |
| Druk | - |
| Gewicht | 562.74 g |
| Product breedte | 160 mm |
| Product hoogte | 22 mm |
| Product lengte | 288 mm |
| EAN | 9789401495486 |
| NUR | 800 - Bedrijfskunde algemeen |
Er zijn nog geen reviews voor dit boek. Schrijf jij de eerste?
Amy & Eva is een online winkel voor consumenten en bedrijven met een bijzondere missie: goed doen met boeken. Tot 12% van elke aankoop doneren we aan een maatschappelijk doel dat jij kiest.
